سوالات متداول مشتریان
فروشگاه نوین کالا تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند جواب سوالاتی که در ذهن مشتری هست را پاسخ دهد
در حال حاضر خیر
ارسال از طریق پست پیشتاز
بله در صورت کم بودن کالای مورد نیاز سفارش گرفته میشود
بله، کاربران در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانند سفارش خود را ثبت کنند، اوپراتور های نوین کالا در اسرع وقت(ساعات و روزهای کاری) با ایشان تماس خواهند گرفت.
خریداران میتوانند جهت اطلاع از امکان خرید مجدد کالاهایی که در انبار نوین کالا فاقد موجودی هستند از گزینه “در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده” استفاده نمایند تا درخواست اطلاع رسانی برای ایشان ثبت شود و یا تماس حاصل کنند
خریداران میتوانند از طریق درگاه های اینترنتی هزینه سفارشات را به صورت آنلاین پرداخت کنند و یا در تهران پس از دریافت سفارش مبلغ معادل را به مامور تحویل پرداخت نمایند.
ارسال در تهران با پیک و خرید حضوری و شهرستان ها با پست پیش تاز هزینه نسبت به مسافت محاصبه میشود
بله، اطلاعات دریافت شده صرفا برای ارسال سفارش مورد استفاده قرار می گیرد و در بانک اطلاعاتی سایت صرفا به جهت پیگیری در مراجعات بعدی مورد استفاده خواهد داشت.
کاربرانی که در وب سایت ما عضو هستند از مزایای مربوط به کاربران برخوردار خواهند بود.
بله قبل از تحویل همه چی باید چک شود بعد تحویل گرفته شود
بله هر کالا نصبت به گارانتی که داده میشود قابل پیگیری میباشد